Also, if one of your subs hit in 111, take my sub as the first casualty, and then tip the BB.
trulpen (X) vs Pejon_88 (A+18) BM3 QF
-
@trulpen Jättekonstigt. Undra om jag ens kollade oddsen på Moskva. Spelade just mitt sämsta parti hittills tror jag, men skitsamma faktiskt. Efter att du tog Egypten runda två var det ändå 0% chans.
Stort grattis :)
Nu får du möta din mardrömsmotståndare Ksmckay. Ska bli kul att följa.
-
P Pejon_88 referenced this topic on
-
Ja, kontrollen över Egypten är väldigt starkt. Särskilt direkt efter att UK byggt en fabrik där.
Bra spelat av dig överlag ändå, tycker jag. Du satte bra press över hela brädet. Turen var emellertid ofta på min sida och det gör mycket.
-
@trulpen har lärt mig att turen är nått man får spela runt, men din tidiga attack på Egypten var mycket oväntad och tar axis den svåraste VCn direkt är det ju game over mellan bra spelare.
-
Jag var som sagt beredd att riskera en del för att knipa Kairo tidigt. Tysklands uppföljning är emellertid ruskigt stark med 1 inf och 10 flyg, om än sannolikt kostsam.
-
@trulpen yep. Tycks som att jag har mycket att lära än 😊
-
bra spel killar, grattis till vinsten
-
@axis-dominion said in trulpen (X) vs Pejon_88 (A+18) BM3 QF:
That was unexpected! Not the message, but the language. :grin:
-
@trulpen said in trulpen (X) vs Pejon_88 (A+18) BM3 QF:
@axis-dominion said in trulpen (X) vs Pejon_88 (A+18) BM3 QF:
That was unexpected! Not the message, but the language. :grin:
LOL compliments of google translate… who knows if I got it right, as long as I didn’t cuss you guys out hahaha
-
It was alright (perhaps just “parti” instead of “spel”) if the intention was to be nice. :)