As your proxy, this made the most sense once I thought about it. Keeping the wounded UK BB would have given the German sub a preemptive attack.
Feltmarskal Axis vs. Enigma Allies +21 OOB
-
@feltmarskal Ingen scramble.
-
-
@feltmarskal US UK 17.tsvg
Spillet stod i Edit mode da du sendte det, så tripleA lavede ulykker i combat. Jeg editerede slagene - dine tre destroyere ramte ikke.
Jeg havde købt en airbase til West India, men den kunne jeg ikke sætte ind. Underligt, for jeg kan åbenbart godt eje landet med UK når Pacific er faldet…
Jeg tillod mig at ændre US og UK non combat, for det gav jo ingen mening at lægge sig ved West India uden en airbase. Jeg tillod mig desuden at ændre mit indkøb til en ekstra mand i UK samt tre mecs til Egypten i stedet for airbasen. Hvis dette ikke er OK editerer jeg dem bare ud og gemmer de 15 IPC til næste runde. -
-
@feltmarskal Det kan ikke være anderledes, ok
var jeg i edet mode, håber jeg gave dig den rigtig downlod -
@feltmarskal France17.tsvg
Du kan bare rykke de russiske u-både til sz 39 og 42. Så kan du spille både Tyskland og Japan lige i træk. -
-
-
-
@feltmarskal Ingen scramble
-
@enigma Jeg har lige set, at jeg glemte at indsætte den amerikanske krydser, da jeg editerede sidste runde. Den ligger sammen med den engelske carrier i sz 75. Ændrer det noget ved dine angreb?
-
@enigma sumatra falder hvis CR er der, jeg ville så flytte TR fra sz 36 til sz41 med to INF til sumatra.
Spillet er der hvor jeg kun kan vinde hvis du laver en kæmpe fejl.:imp: -
@feltmarskal OK. Så lægger jeg krydseren ved Egypten så den ikke kan nå. Træls fejl men sådan er det.
-
@enigma Det er ok at flytte CR til sz 75 det har jeg gjort før i dettte spil
-
@feltmarskal Jo, men ikke når det har indflydelse på dit træk. Fejlen er min. Jeg lægger krydseren ved Egypten i starten af US-turen.
-
@enigma ok
-
-
@feltmarskal Eller er du der, hvor du overvejer at kapitulere?
-
-
@feltmarskal US 18 Manual gamesave.tsvg
Scramble ved Java?