Scramble orders?
Feltmarskal Axis vs. Enigma Allies +21 OOB
-
TripleA Turn Summary: French round 15
TripleA Turn Summary for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 4.0.0
Game History
Round: 15 Purchase Units - ANZAC ANZAC buy 2 artilleries and 1 infantry; Remaining resources: 0 PUs; Combat Move - ANZAC 3 infantry moved from South Australia to Northern Territory 1 artillery moved from Queensland to Northern Territory 1 fighter moved from Queensland to Northern Territory 2 fighters moved from 54 Sea Zone to Northern Territory 1 infantry moved from Queensland to 54 Sea Zone 1 infantry and 1 transport moved from 54 Sea Zone to 44 Sea Zone 1 infantry moved from 44 Sea Zone to Celebes Combat - ANZAC Battle in Celebes Battle in Northern Territory ANZAC attack with 1 artillery, 3 fighters and 3 infantry Japanese defend with 4 infantry ANZAC roll dice for 1 artillery, 3 fighters and 3 infantry in Northern Territory, round 2 : 3/7 hits, 2,50 expected hits Japanese roll dice for 4 infantry in Northern Territory, round 2 : 1/4 hits, 1,33 expected hits 3 infantry owned by the Japanese and 1 infantry owned by the ANZAC lost in Northern Territory ANZAC roll dice for 1 artillery, 3 fighters and 2 infantry in Northern Territory, round 3 : 1/6 hits, 2,33 expected hits Japanese roll dice for 1 infantry in Northern Territory, round 3 : 1/1 hits, 0,33 expected hits 1 infantry owned by the Japanese and 1 infantry owned by the ANZAC lost in Northern Territory ANZAC win, taking Celebes from Japanese, taking Northern Territory from Japanese with 1 artillery, 3 fighters and 1 infantry remaining. Battle score for attacker is 6 Casualties for ANZAC: 2 infantry Casualties for Japanese: 4 infantry Non Combat Move - ANZAC 3 fighters moved from Northern Territory to Queensland 1 infantry moved from South Australia to Queensland 2 carriers and 2 fighters moved from 54 Sea Zone to 62 Sea Zone 1 infantry moved from Persia to Eastern Persia Place Units - ANZAC 2 artilleries and 1 infantry placed in Queensland Turn Complete - ANZAC ANZAC collect 13 PUs; end with 13 PUs Purchase Units - French French buy 2 armour and 1 mech_infantry; Remaining resources: 1 PUs; Combat Move - French Non Combat Move - French 1 mech_infantry moved from Southern France to Greater Southern Germany 1 armour and 1 mech_infantry moved from France to Northern Italy 1 infantry moved from France to Northern Italy Place Units - French 2 armour and 1 mech_infantry placed in France Turn Complete - French French collect 17 PUs; end with 18 PUs
Combat Hit Differential Summary :
Japanese regular : 0,33 ANZAC regular : -0,83
-
@enigma
DEN VILLE IKKE POSTE JEG HAR SAVE DET -
@feltmarskal Prøv igen. Send evt. et manual savesame.
-
@enigma Har du skrevet i Forum efter hjælp, eller hvad tænker du at gøre?
-
@enigma triplea_37782_15fre (12) KAN IKKE POSTE.tsvg
dette er spille filen, klik på den -
@feltmarskal Det er åbenbart en fejl, der er opstået fornylig og der er en tråd i gang vedrørende den fejl: Ikke noget jeg forstår mig på. Prøv evt. at gemme igen og klik Report to tripleA når du får fejlmeddelelsen og følg linket.
-
@enigma klik på filen så kommer den op
-
@feltmarskal @enigma triplea_37782_15fre (12) KAN IKKE POSTE.tsvg
-
@feltmarskal Jo jo, det er jeg med på. Jeg har også set den og prøvet om jeg kunne poste og det kunne jeg ikke - fik samme fejlmeddelelse. Så vi kan ikke poste sammen via forum. Har også prøvet at opdatere tripleA. Det virkede ikke.
-
-
@enigma Jeg prøvede bare lige hurtigt at se om jeg kunne sende fra en Rusland tur. Det kunne jeg ikke men jeg kunne vedhæfte savegame. Spil ikke dette savegame, da jeg lige skal overveje om jeg gør noget andet.
-
@enigma ok
-
@feltmarskal Rusland 16.tsvg
Jeg glemte at gemme, så måtte lige editere turen. -
@enigma rusland-16 (10)
scramble to sz 54 -
-
@feltmarskal Ingen scramble.
-
-
-