dawg X v mike G40 AI plays Russia Italy start.tsvg good luck. after you place your purchase for Japan dont hit the done button. just save it there. the US will be on AI and start without me.
Feltmarskal vs Makalakalane
-
Laver lige vores eget forum :) @feltmarskal
-
@feltmarskal jeg byder som sagt 18 på Allies
-
16 på allies
-
@feltmarskal det er i orden, du får allies. Sætter du spillet op?
-
@makalakalane Hej Makalakalane,
Vi skriver til dig fra Dansk Axis & Allies Forbund.
Hvis du har lyst, er du velkommen til at kontakte os - så kan vi evt. aftale at mødes og spille et godt slag Axis & Allies.
Vi har “hovedsæde” i Næstved og spillere i hele Danmark.
Vh Kenneth (The Captain).
-
@feltmarskal Hej Feltmarskal,
Vi skriver til dig fra Dansk Axis & Allies Forbund.
Hvis du har lyst er du velkommen til at kontakte mig, så vi evt. kan aftale at mødes og spille.
Vi har spillere i hele Danmark. Både veteraner og begyndere.
Vh Kenneth (The Captain)
-
@makalakalane Jeg har aldrig sat et spil op
-
@the-captain Bor i kbh.k skindergade indre by, vil gerne spill
-
@makalakalane min mail er niels.chr.rahbek@gmail.com
-
@makalakalane hvis jeg skal sætte spillet op skal jeg bruge din e-mail
-
@feltmarskal skal det være BMod3 eller OOB
-
jeg spiller Allies bet 16
-
@feltmarskal jeg skal nok gøre det så. Hvad er din email? Og hvad vil du gerne bruge dine 16 IPC på?
-
@feltmarskal ah nu så jeg din besked med emailen :) hvad vil du gerne bruge dine 16 IPC på? Så sætter jeg et spil op og spiller Tysklands første tur i løbe af i dag.
-
@feltmarskal det er OOB. Jeg har slet ikke sat mig ind i det andet endnu.
-
@the-captain hejsa. Det lyder hyggeligt. Det kunne jeg sagtens være interesseret i. Hvor holder I kontakt henne? I et forum herinde? Eller discord/facebook? Jeg bor selv i Næstved. Lidt endnu i hvert fald.
Mvh
Davd -
@feltmarskal Hej,
Vi spiller primært brætspillet - face to face. Oftest hos mig i Næstved, da jeg har et lokale kun til Axis & Allies.
Vores turneringer afholder vi på VikingCon og privat - 2 gange om året.
-
@the-captain det lyder godt. Men I holder vel kontakt på en eller anden måde online? Så man kan følge med i hvornår der sker det ene eller det andet?
-
@feltmarskal jeg skal vide hvad du vil bruge dine 16 IPC på :)
-
Yes - vi har en FB side (som er nyt for os…) - men vi bruger mest e-mail, sms og opringning.
Du kan også kontakte mig på e-mail: g40expansionrules@gmail.com :+1: