@mike64 Yes
Looking for a G40 game, play by email
-
@makalakalane Det giver sgu ingen mening for mig. Har prøvet at oprette et topic: 36575.
Men hvor skriver jeg de oplysninger du nævner? Du må lige tage det skridt for skridt. -
-
du går ind i dit topic og skriver @makalakalane - så kan jeg nemt finde det.
-
du åbner triple-a og vælger Play By Forum
-
Du skriver følgende…:
Dice Server Options:
To: daviddyhr1982@gmail.com
Cc: (din egen email)PLay By Forum
Forums: axisandallies.org…
Topic-Id: 36575
Forum username: (dit brugernavn her på siden)
Forum password: (dit password her på siden)Sæt hak i Attack save game to summary.
Så kan du det til fremtiden :)
-
-
@makalakalane Hvordan skal dine 16 IPC fordeles?
-
@gazza Thanks for the offer, i have quite a few games going now though
-
@bolasgod OK. Have fun. If You need an opponant, just let me know.
-
@bolasgod are you still up for a game of G40
-
Hej jeg vil gerne A&A 1940 globel “play by forum” har ikke prøvet det før.
-
@feltmarskal il play a game against you.
-
@feltmarskal mangler du stadig en modstander?
-
ja hvad siger du til et A&A 1940 globel “play by forum” eer i sommerhus hjemme slut næste uge
-
statede et game med enigma som der gik ged i,
-
@feltmarskal ja, det lyder fint. Med bid? Eller? Hvilken side vil du gerne være?
-
@makalakalane
bet 20 allies -
@makalakalane
BM3 har du spillet BM3 -
@feltmarskal nej ikke endnu. Så byder jeg 18
-
Is anyone up for a game of G40? Preferably someone who is not a complete expert 😄
-
@makalakalane I’m up for a game
-
@flyingbadger great I will make a forum
-
@enigma Hej Thomas - alt vel? Har du lyst til at tage et slag? Det er fint med mig med lange svartider. Jeg er helt rusten, men har fået lysten igen. :)
-
@makalakalane Hej David. Alt vel - og godt at høre fra dig. Ja, man kommer jo til at savne det ;-). Vi kan da godt prøve at starte et spil op, men jeg er temmelig presset på tid pt. så der kommer nok til at gå noget tid mellem (nogle af) mine posts. Iøvrigt har tripleA været hårdt ramt af problemer; man har ikke kunnet poste til hverken mail eller forum og i en meget lang periode fik man heller ikke mails. Det sidste fungerer igen - jeg ved ikke med det andet. Så man kan spille og kan man ikke poste gemmer man spillet og vedhæfter det i en mail. Lidt træls men det fungerer. Det vigtigste er, at man igen får dice-mails.