cwglee51 v mike G40.tsvg I did a manual save. place your bid please. I am on version 2.7+15160
Axis and Allies drengenes fog of war spil
-
Da jeg havde rulet fra starten at Jeppe og Raimo ikke skal vÊre pÄ samme hold. Feje hold samt det faktum at de skal ligge i ske Avatar-style for at tage selv den mindste beslutning er holdene som fÞlgende:
Raimo og David spiller allieret med et bud pÄ 18.
Jeppe og Martin er axis.Send, nÄr i har fordelt nationer, hvor I Þnsker counter-spionage (5 stks) fra start. Minus Kina.
-
Hvordan plejer man at dele sig nÄr man er 2 om allies?
-
@Maxiheimer godt spÞrgsmÄl. for at speede op us/uk/china. og sÄ rus/anzac/fr.
men det er vel op til jer. -
Testing Forum poster
Test summary from TripleA, engine version: 1.9, time: 17:15:23
Savegame -
TripleA Manual Gamesave Post: Germans round 1
TripleA Manual Gamesave Post for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 4.0
Game History
Round: 1 Purchase Units - Germans
Combat Hit Differential Summary :
-
SĂ„ mangler vi kun et allieret bud (sendt til mig) som jeg plotter ind hvis de er synlige for axis.
-
Venter lige pÄ david. Vi har gang i at blive enige om bid og hvem der spiller hvad
-
@Bjergmose Avatar Style???
-
Med blÄ snabler og en snas mere intimt end gennemsnits-axisspilleren
-
David og jeg er som siamesiske allierede tvillingerđ
-
 IMG_3971.png
-
Beklager drenge - var pÄ familie besÞg og er lige kommet tilbage til NÊstved. HÄber ik mormor ligger for dÞden imorgen med Corona.
-
SĂ„ er de allierede endelig ved at have konstitueret sig;)
Vi er blevet enige om at:
Jeg spiller uk/us/china
David spiller rus/anzac/frVores bid gÄr til den klassiske fighter i skotland og en destroyer i middelhavet
-
Hvilken del af Fog of war er det I ikke forstodâŠbuddet var jo hidden
-
I bĂžr skrive en besked til mig med hvor der er 5 anti-spionage fordelt ved kampstart.
Hvis I ikke ĂŠndrer bud (i det skjulte) :-) kan Tysken sĂŠtte igang. -
HAHAHAHAHA⊠Sorry den er pĂ„ min kappe. TĂŠnker at vi fastholder vores bid. Du fĂ„r en seperat besked med spionageâŠ:zipper_mouth_face:
-
Hvis jeg forsÄr reglerne korrekt, skal vi tage stilling til 5ipc anti spionage for HVER af de allierede magter (undtagen kina) inden vi sÊtter igang?
-
@Maxiheimer yup. bare et eller flere felter i gerne vil have hemmeligt.
-
@Bjergmose I kan ogsÄ gemme dem
-
England og usa gemmer deres. David mÄ svare for sine magter