@SuperbattleshipYamato disregard my last, here is the right one
Axis and Allies drengenes fog of war spil
-
@Bjergmose ah så ikke ‘næste runde’ med italien :) Men stadig, med de 2 fighters fra russerne + 1 art fra trans-jordan, tror jeg nu nok de ku holde landet. Anyways, en sejr er en sejr :p
-
Sjovt at se hele kortet:) Japan står faktisk ikke så dårligt!
Jeg tvivler derimod på at tyskland ville nå at komme ordentligt igang? -
I had considered continuing to play as Axis (assuming Jeppe had no objections) but decided it probably best to finish the game.
Was definitely an interesting way to play. 😁
Once again, thanks and congrats to The Allies! 😉😁 -
Nu hvor jeg har en masse af jer samlet i samme tråd, så ville jeg lige skyde noget ud jeg læste på nettet omkring det at loade transports i hostile seazones. Det lader til, at der findes en undtagelse for transports, der befinder sig i fjendtlige søzoner, der er blevet fjendtlige fordi, der opholdte sig et fjendtligt krigsskib i den pågældende søzone i samme tur, som man vælger at erklære krig. Derfor kan transports i denne situation - undtagelsesvis - godt loades med enheder i selv samme søzone. Hvis man ikke kan i Triple-A. kan det muligvis være det en af bugsne? Er det noget I har hørt om? Det ændrer jo en hel del for Japan, der altid står i den hovedpine i løbet af de første par ture.
-
@Bjergmose hvad siger du?
-
kender godt reglen. ved ikke om det er en bug i tripleA. Der hvor vi plejer at bruge den som cock-block med UK move Anzac DOW kan Japan ikke loade når det er deres tur. Hvis Japan erklærer krig kan de godt loade i hostile SZ.
-
@Bjergmose aaah helt klart. Tak!
-
@Makalakalane I have a Word Doc (in English) of the notes from Global 1940 TripleA game which gives rules and exceptions regarding the game engine, which may seem like a bug but is because the developers of TripleA were unable to fix. You’re more than welcome to have a copy. PM me your email address and I’ll send it to you. :grinning:
-
@scousemart you want to play a game of triple-a?
-
@Makalakalane said in Axis and Allies drengenes fog of war spil:
@scousemart you want to play a game of triple-a?
Have pm you. 😁