Kejser K & Hertugen (Axis) vs Bonusbent (Allies +10)
-
Argh. Fik klikket done for USA i stedet for post turn summary.
Ask, jeg angreb i SZ6 og brugte alle 6 kamikaze tokens for dig fordelt med en paa hver DD. Du fik to hits. Jeg scramblede ogsaa dine to fightere.
Det var vist det slag eller ingen, at de tokens og fly skulle bruges, hvorfor jeg ikke spurgte foerst. Bortset fra det, var der ingen kampe.
-
TripleA Turn Summary for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 3.9
Game History
Round: 7
Purchase Units - British
British buy 1 armour, 4 artilleries, 2 infantry and 2 mech_infantrys; Remaining resources: 0 PUs;Purchase Units - UK_Pacific
UK_Pacific buy 6 mech_infantrys; Remaining resources: 1 PUs;Combat Move - British
4 fighters and 1 tactical_bomber moved from Russia to Rostov
1 artillery moved from Caucasus to RostovCombat - British
Battle in Rostov
British attack with 1 artillery, 4 fighters and 1 tactical_bomber
Germans defend with 1 infantry
British win with 4 fighters and 1 tactical_bomber remaining. Battle score for attacker is -1
Casualties for Germans: 1 infantry
Casualties for British: 1 artilleryNon Combat Move - British
4 fighters and 1 tactical_bomber moved from Rostov to Russia
1 artillery moved from Kazakhstan to Samara
1 mech_infantry moved from Caucasus to Kazakhstan
1 infantry moved from Northwest Persia to Caucasus
9 infantry moved from Iraq to Northwest Persia
2 fighters moved from Persia to Russia
1 infantry moved from Persia to Northwest Persia
5 mech_infantrys moved from Eastern Persia to Northwest Persia
5 mech_infantrys moved from India to Eastern Persia
3 aaGuns, 1 armour, 2 artilleries, 2 fighters, 18 infantry, 1 mech_infantry and 1 tactical_bomber moved from Kiangsi to Anhwe
1 mech_infantry moved from Shantung to Anhwe
1 mech_infantry moved from Hopei to Anhwe
1 infantry moved from Hunan to Kiangsi
1 infantry moved from Yunnan to Hunan
1 armour moved from Yunnan to Anhwe
1 transport moved from 91 Sea Zone to 101 Sea ZonePlace Units - British
1 armour and 2 mech_infantrys placed in Egypt
3 artilleries placed in Iraq
1 artillery and 2 infantry placed in Persia
Turning on Edit Mode
EDIT: Removing units owned by British from Northwest Persia: 3 artilleries
EDIT: Adding units owned by British to Iraq: 3 artilleries
EDIT: Removing units owned by British from Northwest Persia: 12 infantry
EDIT: Adding units owned by British to Iraq: 12 infantry
EDIT: Removing units owned by British from Northwest Persia: 8 mech_infantrys
EDIT: Adding units owned by British to Iraq: 8 mech_infantrys
EDIT: Turning off Edit ModeTurn Complete - British
British collect 33 PUs; end with 33 PUs total
Objective British 1 Original: British met a national objective for an additional 5 PUs; end with 38 PUsPlace Units - UK_Pacific
6 mech_infantrys placed in IndiaTurn Complete - UK_Pacific
UK_Pacific collect 20 PUs; end with 21 PUs total
Objective UK Pacific 2 Kwangtung And Malaya: UK_Pacific met a national objective for an additional 5 PUs; end with 26 PUs
Some Units in India change ownership: 6 mech_infantrys -
Argh. Fik klikket done for USA i stedet for post turn summary.
Ask, jeg angreb i SZ6 og brugte alle 6 kamikaze tokens for dig fordelt med en paa hver DD. Du fik to hits. Jeg scramblede ogsaa dine to fightere.
Det var vist det slag eller ingen, at de tokens og fly skulle bruges, hvorfor jeg ikke spurgte foerst. Bortset fra det, var der ingen kampe.
Taenkte de skulle mod Europa faktisk, men det gaar nok.
-
Den eneste rigtige maade at goere det om paa er ved at rulle slaget igen, men jeg er for doven saa foreslaar en forsimplet edit - ogsaa i lyset af situationen i spillet - saaledes at de to japanske fightere saettes ind igen i Japan. Den sidste runde var en amerikansk fighter og en amerikansk taktisk bomber. De ville i så fald lande i Korea. Saa edit kunne lyde paa at saette de to amerikanske fly ind i Korea og to japanske fightere paa Japan.
Dine fightere skoed et par skibe i saenk undervejs, men i dovenskabens navn og alt det der saa faar de skibe blive liggende paa havets bund.
-
Har faaet meget lyst til EU4…. Men det er en anden historie :-)
-
Den eneste rigtige maade at goere det om paa er ved at rulle slaget igen, men jeg er for doven saa foreslaar en forsimplet edit - ogsaa i lyset af situationen i spillet - saaledes at de to japanske fightere saettes ind igen i Japan. Den sidste runde var en amerikansk fighter og en amerikansk taktisk bomber. De ville i s� fald lande i Korea. Saa edit kunne lyde paa at saette de to amerikanske fly ind i Korea og to japanske fightere paa Japan.
Dine fightere skoed et par skibe i saenk undervejs, men i dovenskabens navn og alt det der saa faar de skibe blive liggende paa havets bund.
Lad den bare staa.
-
Har faaet meget lyst til EU4…. Men det er en anden historie :-)
Det har man altid. Men i øjeblikket er der lidt for meget at se til. Det lysner vist op til efterårsferien håber jeg.
-
Hvornår bliver man mekaniseret infanteri?
-
Ikke forstaaet, hvem er man?
-
Vi kan godt stoppe her. Japan er de facto ude, russene kan stadig smide tæt ved 10 inf ind i runden og briterne og ANZAC kan blive ved med at skovle fightere derind til forsvar samtidig med at amerikanerne kan gå all in i Europa.
Malersvenden godtager en “White Peace” med de erobringer der er gjort… SÃ¥ h Bjarke ogsÃ¥ tid til EU4.
-
White peace… Hmmm… :lol:
-
Man = mig. Jeg er infanterist nu og Kejseren er mechanized, mens du er fighter.
-
-
Man = mig. Jeg er infanterist nu og Kejseren er mechanized, mens du er fighter.
Det er helt sort :lol:
-
Antal posts går jeg ud fra
-
@Kejser:
Antal posts går jeg ud fra
Nemlig
-
-