@axis-dominion ugh royal navy decided not to fight back today
15L Bonusbent(Axis) vs King_Nothing-(Allies + 12)
-
@King_Nothing-:
yeps, max damage. Lige et sp�rgsm�l, m� man tage carrier hits som angriber selvom det g�r at ens fly ikke kan lande?
Det gaar jeg absolut ud fra, da de er en kampenhed. Har aldrig i andre spil set, at de ikke kunne vaelges.
-
lyder meget rigtigt. Har bare undret mig over det et stykke tid, men du har sikkert ret. Nå, så er det vist mig der skal tænke over træk, ser sgu ikke lovende ud
-
Nu ikke snyde saa meget :roll:
-
Du maa gerne lave edit med russerne, naar du tager din tur.
-
overvejer næsten at smide det famøse håndklæde i ringen, men ser lige på det en sidste gang i eftermiddag
-
Fair nok. Jeg tilbyder naturligvis rematch, hvis det kommer dertil.
-
Jeg er rimelig ophængt fortiden, håber jeg får set på den. Beklager jeg ikke nåede det den anden dag
-
Ingen problemer.
-
Nej, kan ikke umiddelbart se hvordan jeg skal få vendt det her spil, kan ikke nærme mig europa, og har intet tilbage i asien. Så jeg må hellere give op. Gode råd og påpegning af fejl modtages gerne.
-
Altsaa du udraderede mig i vores foerste spil sidste aar, saa jeg ved ikke, hvor meget jeg kan bidrage med :-)
Min oplevelse var maaske, at du investerede (for) meget i Europa med USA paa et tidspunkt, hvor jeg trods alt havde lange udsigter til at naa de paakraevede europaeiske VCs.
-
tja, måske du har ret. Fik vist fordelt amerikanernes point for meget, uden at pointene i europa blev brugt til noget rigtigt
-
Jeg har tilladt mig at melde min sejr.
Du maa sige til, hvis vi skal have en rematch.
-
nå ja, havde jeg helt glemt. Er den meldt? Ellers gør jeg det med det samme. Vil helst ikke have skyld for ikke at ville melde den
-
Yes yes. Jeg har meldt den. Ingen ko paa isen.
-
goodie, er nok klar på en rematch om et par dage