If you are ok with either side. I would prefer the allies.
Vampyrelayer vs Enigma Global40 OOB 16+
-
@enigma tja J1 har lidt potentiale men Japan bliver nødt til at brede sig ret meget for at få noget ud af det. Og det giver mulighed for at det går ret galt. Det eneste der gik rigtigt godt i første runde var sub mod destroyer og transport. Det gik til gengæld godt både for tyskeren og japaneren. Men ellers gik første runde ikke super godt for Japaneren. Hvilket generelt blev ved i kampen mod kineseren. Generelt havde Japaneren ikke meget tur i det. Men vi kan godt tage en rematch.
-
@vampyrelayer Alliancen vinder ofte, når vi to spiller… Hvilken side vil du gerne spille?
-
@enigma jeg er ligeglad. Du må bestemme.
-
@vampyrelayer Så prøver jeg aksen. Vælger du den sædvanlige fighter og sub (selvom noget tyder på, at bid på 16 IPC er for højt)?
Jeg får nok først startet spillet op i morgen og det kommer nok til at gå lidt langsomt her hen over juledagene… -
@enigma jep det fint. Jeg har godt nok pludselig masser af tid hen over juledagene :-) Stupid Corona.
-
@enigma Vi kan også spille med at byde på alliancen - den der vil spille alliancen for færrest IPC får den :-).
-
@enigma plejer vores spil ikke at være meget tæt med 16 IPC?
-
@vampyrelayer Se SMS
-
@vampyrelayer OK. Jeg sætter det op og sender et manual savegame på et tidspunkt :-).
-
@enigma ok