@mike64 Yes
Looking for a G40 game, play by email
-
@makalakalane Hvordan skal dine 16 IPC fordeles?
-
@gazza Thanks for the offer, i have quite a few games going now though
-
@bolasgod OK. Have fun. If You need an opponant, just let me know.
-
@bolasgod are you still up for a game of G40
-
Hej jeg vil gerne A&A 1940 globel âplay by forumâ har ikke prĂžvet det fĂžr.
-
@feltmarskal il play a game against you.
-
@feltmarskal mangler du stadig en modstander?
-
ja hvad siger du til et A&A 1940 globel âplay by forumâ eer i sommerhus hjemme slut nĂŠste uge
-
statede et game med enigma som der gik ged i,
-
@feltmarskal ja, det lyder fint. Med bid? Eller? Hvilken side vil du gerne vĂŠre?
-
@makalakalane
bet 20 allies -
@makalakalane
BM3 har du spillet BM3 -
@feltmarskal nej ikke endnu. SĂ„ byder jeg 18
-
Is anyone up for a game of G40? Preferably someone who is not a complete expert đ
-
@makalakalane Iâm up for a game
-
@flyingbadger great I will make a forum
-
@enigma Hej Thomas - alt vel? Har du lyst til at tage et slag? Det er fint med mig med lange svartider. Jeg er helt rusten, men har fÄet lysten igen. :)
-
@makalakalane Hej David. Alt vel - og godt at hÞre fra dig. Ja, man kommer jo til at savne det ;-). Vi kan da godt prÞve at starte et spil op, men jeg er temmelig presset pÄ tid pt. sÄ der kommer nok til at gÄ noget tid mellem (nogle af) mine posts. IÞvrigt har tripleA vÊret hÄrdt ramt af problemer; man har ikke kunnet poste til hverken mail eller forum og i en meget lang periode fik man heller ikke mails. Det sidste fungerer igen - jeg ved ikke med det andet. SÄ man kan spille og kan man ikke poste gemmer man spillet og vedhÊfter det i en mail. Lidt trÊls men det fungerer. Det vigtigste er, at man igen fÄr dice-mails.
-
@makalakalane Hej David. Alt vel - og godt at hÞre fra dig igen. Vi kan godt prÞve at starte et spil op, men jeg er noget presset pÄ tid pt., sÄ der vil af og til komme til at gÄ noget tid mellem mine posts. IÞvrigt har tripleA vÊret hÄrdt ramt af problemer, hvor det i lang tid ikke har vÊret muligt at poste til hverken mail eller forum. Ved ikke om dette fungerer igen. Desuden har det i en lÊngere periode heller ikke vÊret muligt at modtage mails med terninger, men dette virker i hvert fald lige pt.
-
@enigma ok, jamen det gĂ„r nok, hvis vi er nĂždt til at gemme. En silverlining med mangel pĂ„ terninge-indo er, at man ikke bliver frustreret over enkeltstĂ„ende sindssyge udfald i modstanderens tur i hvert fald đ forestiller mig det r lettere at ĂŠde en samlet heldig sejr end at se skridt for skridt, hvordan samtlige AA guns misser i fĂžrste omgang og hvordan 4 ud af ens 5 Fighters misser i 6 omgange i trĂŠk, mens angribers infantry fĂ„r stribevis af 1âere đ
Jeg skal til at starte et spil, hvor jeg er Axis. Hvad siger du til at starte et, hvir du er Axis og jeg tager Allies til 16 IPC?